SIKÇA SORULAN SORULAR

 

Teslimat ile İlgili Sorular

 

  • Aynı gün teslimat hizmetinden nasıl yararlanabilirim?

İstanbul sınırları içerisinde yapılan satın alma işlemlerinde kendi bünyemizdeki çalışma arkadaşlarımız ile aynı gün teslimat hizmeti sağlanmaktadır. Saat 13.00 a kadar verdiğiniz siparişleriniz aynı gün teslimat hizmetinden faydalanabilirsiniz. 13.00 dan sonra verilen siparişleriniz ertesi gün teslim edilecektir.

  • Aynı gün teslimat hizmeti hangi illere verilmektedir?

Aynı gün teslimat hizmeti sadece İstanbul içinde geçerlidir. 

  • Aynı gün teslimat ücreti nedir?

Aynı gün teslimat sürecinde herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

  • Siparişimi Mağazadan nasıl teslim alabilirim?

Siparişinizi mağazadan teslim almak istediğiniz takdirde müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

  • Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır.

  • Siparişlerimi nereden görebilirim? Sipariş durumumu nasıl takip edebilirim?

Siteye üye girişi yaptıktan sonra hesabım sayfasındaki siparişlerim alanından siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

  • Faturamı yeniden gönderebilir misiniz?

Faturanızı mail yolu ile ya da adrese teslim olarak yeniden gönderebiliriz.

İade & Değişim ile İlgili Sorular

 

  • İade/Değişim işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Kargo ücretleri tarafımıza ait olup satın alma ve iade işlemlerinde misafirlerimiz kargo ücreti ödememektedir.

  • İade etme süresi kaç gündür?

14 gün iş günü içerisinde satın almış olduğunuz ürünü kullanmadığınız takdirde iade edebilirsiniz.

  • İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?

İade işlemi tarafımızda yapıldıktan sonra işlem yapılan bankaya bağlı olarak iade tutarının kartınıza geri ödemesi 5-10 iş günü arasında değişmektedir.

  • Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

Ürün değişimi yapılmamakta olup, ürününüzü kullanmadığınız takdirde 14 iş günü içinde iade edebilirsiniz.

Sipariş

 

  • Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

0530 917 33 61 numaralı hattan müşteri hizmetlerine ulaşarak ya [email protected] adresine mail atarak sipariş adresinizi değiştirme talebinizi iletebilirsiniz.

  • Siparişimde teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?

Müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek teslimat ve alıcı adı değişimini sağlayabilirsiniz.

  • Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?

Sipariş verebilmeniz için üye olmanız gerekmektedir.

  • Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dâhil midir?

Aldığınız ürünlerin fiyatlarına KDV dahildir.

Kargo ile İlgili Sorular

 

  • Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?

Siparişleriniz Loomis tarafından %100 sigorta güvencesi ile Yurtiçi Kargoya teslim edilmektedir.

  • Kargoya teslim edilen siparişimin kargo dağıtım durumunu nasıl görebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde yurtiçi kargo tarafından kargo takip kodu iletilecektir. İletilen kargo takip kodu ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

  • Siparişimi verdim. Ürünler ne zaman elime ulaşır?

Siparişleriniz 2 ile 5 iş günü arasında adresinze teslim edilir.

  • Satın aldığım ürünü yurt dışına gönderebilir misiniz?

Yurtdışına gönderim seçeneğimiz bulunmamaktadır.

  • Siparişim ulaştığında belirtilen adreste olmadığım takdirde ne gibi bir durum ile karşılaşırım?

Çalıştığımız kargo firmaları teslimat için adresinize gelir ve teslimat adresinde kimseye ulaşamazlarsa kapıya bir pusula bırakırlar. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonu bulunur. Kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilirsiniz.

Hesabım

 

  • Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?

Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir.

  • İletişim tercihlerimi nasıl değiştirebilirim?

Tarafınıza gönderilen e-postalarda yer alan “Bu mesajı almak istemiyorsanız tıklayın” bölümüne tıklayarak e-bülten üyeliğinizi iptal edebilirsiniz. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak için e-bülten aboneliğine devam etmenizi öneririz.

  • Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Hesabım sekmesi altında adres defterine tıklayarak adres bilgileirnizi değiştirebilirsiniz.

  • Üye olmak ücretli midir?

Sitemize üye olmak ücretli değildir.

Ödeme

 

  • Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Kredi kartı veya debit kart ile ödemelerinizi yapabilirsiniz.

  • Alışverişlerde taksit yapılabiliyor mu?

Yapı kredi bankasına ait kredi kartlarına 3 taksit ve bankanında ek olarak verdiği artı 3 taksit ile berabaer 6 taksit seçeneğiniz bulunmaktadır.

  • Şirket adına fatura kesilebiliyor mu?

Hesabım sekmesi altında adres defterine tıklayarak yeni kurumsal adres oluşturup ; vergi numarası, vergi dairesi bilgilerini girerek, ödeme adımında ise fatura adresinizi seçtiğiniz takdirde şirket faturası kesebiliriz.

  • Havale /Eft Ödeme seçeneğiniz var mı?

Havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

  • Kapıda ödeme var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR